Партнеры
Услуги макияжа, маникюра, парикмахера







38-Й UKRAINIAN FASHION WEEK

2-03-2016, 18:49 | Комментарии(0) | Просмотров 786

«Наша місія – розширювати кордони моди в Україні»

Організатори Українського Тижня Моди оголосили про це 1 березня на анонсній прес-конференції.


 

38-Й UKRAINIAN FASHION WEEK

 

Прес-конференція у мультимедійному форматі відбулася на локації FEDORIV HUB. Засновники Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська та Володимир Нечипорук оприлюднили програму 38-го Ukrainian Fashion Week, що відбудеться з 17 по 23 березня 2016 року, ознайомивши журналістів з головними подіями, новими проектами та партнерами Тижня. Крім того, проект Fashion DNA, який кілька днів тому тріумфально завершився під час London Fashion Week, підсумували куратор проекту та голова міжнародного департаменту Ukrainian Fashion Week Олександра Дімітрієвич, директор з розвитку мистецьких програм Британської Ради в Україні Пабло Росселло, арт-менеджер Британської Ради Ілля Заболотний, керівник програми місцевого економічного розвитку Western NIS Enterprise Fund Ірина Озимок, дизайнер-ілюстратор та учасник проекту Маша Рева.

Український Тиждень Моди розширює свої кордони і знайомить спільноту не лише з колекціями дизайнерського одягу. Сьогодні в Україні активно розвиваються різноманітні напрямки дизайну, які потребують уваги фахівців та медіа. Кілька останніх сезонів Ukrainian Fashion Week  вважає таку увагу своєю особливою місією. І, як засвідчили підсумки проведених Тижнів моди, це приносить свої важливі результати.

Протягом уже кількох сезонів у полі уваги Ukrainian Fashion Week перебувають чоловічий одяг та його конкретна галузь – індивідуальне пошиття чоловічого костюма, а також дизайнери, що розробляють колекції взуття.

Новими для офіційної Програми Ukrainian Fashion Week стали проекти, присвячені дизайну головних уборів та ювелірним дизайнерським брендам.

Світові подіуми засвідчують потужний розвиток нової тенденції – наближення та взаємопроникнення мистецтва і моди. В Україні цей процес надзвичайно яскравий і знаходить своє втілення в активній співпраці вітчизняних дизайнерів з художниками.

Cинергія мистецтва і моди стала джерелом натхнення для оргкомітету Ukrainian Fashion Week та отримала своє яскраве втілення.

38-й Ukrainian Fashion Week здивує вас не лише розмаїттям проектів, а й новим оформленням головної локації Мистецького Арсеналу. Для створення органічного дизайну простору було запрошено відомих українських fashion-ілюстраторів та художників, серед яких Дар’я Кривохижа, Марія Гаврилюк, Владислав Стебельський, Олена Лондон та інші. Їхні роботи стануть унікальним доповненням дизайну спеціальних арт-фешн просторів Тижня моди. Роботи художників Аліни Заманової та Олени Онуфрів будуть представлені у форматі презентації під час Ukrainian Fashion Week. 

 

38-Й UKRAINIAN FASHION WEEK

 

38-Й UKRAINIAN FASHION WEEK

 

17-21 березня, за ініціативи та партнерської підтримки компанії Charisma Fashion Group, на Ukrainian Fashion Week вперше відбудеться Проект Ukrainian battle of tailors.

За ініціативи засновника та власника української мережі бутіків Charisma Fashion Group Андрія Здесенка, у рамках Ukrainian Fashion Week вперше відбудеться справжнє змагання тейлорів у мистецтві пошиву чоловічого костюма. Головною метою проекту є відкриття нових імен у сфері чоловічої моди та індивідуального пошиву, позиціонування чоловічої моди як сегмента українського фешн-ринку, що активно розвивається.

На локації Homme Space у Мистецькому Арсеналі протягом 5 днів будуть змагатися три українські тейлори. Під час Тижня моди майстри шитимуть чоловічі костюми для спеціально запрошених гостей  за всіма стандартами індивідуального пошиву.

Члени журі будуть оцінювати результати роботи тейлорів не лише за майстерністю пошиву, але й за індивідуальним відчуттям стилю кожного з них. Фінальним етапом змагань буде створення цілісного образу із застосуванням додаткових чоловічих аксесуарів.

 

Тейлори, які працюватимуть на локації Homme Space:

Едуард Кульбаченко

Олександр Ігнатьєв

Роман Демидов

 

Моделями для тейлорів стануть спеціально запрошені гості:

Юрій Горбунов – ведучий телеканалу «1+1»

Віктор Кардаш – ветеран АТО, учасник спеціального проекту «Переможці»

Юрій Марченко – головний редактор онлайн-журналу Platfor.ma

 

Члени журі конкурсу:

Катерина Возіанова – власниця майстерні індивідуального пошиву Indposhiv

Андрій Здесенко – засновник та власник мережі бутіків Charisma Fashion Group

Ярослав Лодигін – засновник радіо «Аристократи».

Andrea Luparelli – амбасадор чоловічого стилю, власник ательє у Римі.

 

Протягом п’яти днів гості за спеціальним запрошенням зможуть відвідати корнер Генерального партнера проекту – одного із найкращих та найшанованіших віскі у світі THE MACALLAN.

На локації HOMME SPACE також будуть представлені: виробник ексклюзивних тканин DORMEUIL, бренд інноваційних чоловічих аксесуарів преміум-класу COLLATERALS та український виробник якісного взуття L.A.P.T.I.

Дизайн простору розробило проектне бюро DECOROOM.

 

CHARISMA FASHION GROUP – вислови свою індивідуальність!

Компанія Charisma Fashion Group – мережа бутіків преміум-класу.

П’ять бутіків компанії розташовані у місті Дніпропетровську. Charisma Outlet Store – аутлет мережі бутіків – знаходиться у Києві в аутлет-містечку «Мануфактура». 

Charisma Fashion Group працює з 2008 року з понад 60 європейськими брендами – з Італії, Німеччини, Франції,  Великої Британії, Швеції та ін. Колекції чоловічого, жіночого та дитячого одягу, які представлені в бутіках мережі, надають клієнтам унікальну можливість шопінгу преміум-класу для всієї родини. HOMME SPACE – проект, започаткований Ukrainian Fashion Week за ініціативи Катерини Возіанової, власниці майстерні індивідуального пошиву Indposhiv, та за підтримки партнера проекту The Macallan – одного із найкращих та найшанованіших віскі у світі.

 

JEWELRY CORNER

Ukrainian Fashion Week спільно з журналом Vogue UA представляють новий для Тижня моди формат – ювелірний корнер.

У рамках першого ювелірного корнера на UFW будуть представлені 5 українських дизайнерів-ювелірів. Авторський дизайн, оригінальність бренду в контексті світової моди та майстерність ручного виробництва – критерії, за якими обиралися учасники першого ювелірного корнера. У день відкриття 17 березня відбудеться презентація проекту, далі він працюватиме у форматі закритого салону за попереднім записом – стандартному для міжнародних виставок годинникового та ювелірного мистецтва.

 

Започаткування ювелірного корнера обумовлено кількома причинами. У світовому модному рітейлі простежується пильна увага до молодих незалежних ювелірних дизайнерів та брендів: наближення ювелірного і модного світів – одна з глобальних тенденцій fashion-бізнесу. Прикраси Дельфіни Делеттре і Бетоні Вернон продаються у модних концепт-сторах, а дизайнери зі світу моди пробують сили у ювелірних колекціях. Читос Абі, дизайнер Sacai, створює лінію ювелірних прикрас, а Реї Кавакубо відбирає архівні вироби Tiffany & Co для Dover Street Market. Не менш важливим чинником анонсування нового проекту стало те, що в Україні з'явилася достатня кількість нішевих ювелірних брендів та оригінальних дизайнерів. Настав час говорити про них як про явище і підтримати їх у момент становлення.

Vogue UA – єдиний в Україні журнал про моду, де є самостійний розділ про годинники та ювелірні прикраси. Причому ювелірні тенденції висвітлюються так само вдумливо й розгорнуто, як і тренди моди, краси та мистецтва. З моменту свого запуску журнал підтримує українських дизайнерів-ювелірів, відкриваючи їх своїм читачам. Політика видання – робити повноцінні публікації про молодих ювелірних дизайнерів України, що дає змогу вписати їх у світовий контекст і дати друкований, журнальний старт бренду. Усі дизайнери, представлені у ювелірному корнері, за три роки існування журналу побували героями публікацій Vogue UA.

 

Valeriy Gromov

Після успішної кар'єри у міжнародних рекламних агентствах – 2008 року Валерій Громов створив однойменний бренд ювелірних прикрас. Valeriy Gromov – це сюжетні прикраси, що обігрують елементи локальної або світової культури на зразок сету Vertoletiki, сережок «Рукавиці», кілець Lotus або Moto Tire. «Дорогоцінні метали – не лише провідники струму, але й емоцій», – вважає дизайнер і називає свої вироби «сімейними коштовностями». Їх не тільки передають у спадок, але й дарують родині та близьким. Валерій Громов вважає за краще представляти нові дизайни, а не колекції. Прикраси бренду виробляють і продають у Києві, Москві, Мадриді, Мілані та Нью-Йорку.

http://valeriy-gromov.com/

 

Denis Music

Щоб реалізувати свої, а не чужі ідеї, колишній рекламіст Денис Музика створив однойменний ювелірний бренд у 2013 році. Марка швидко завоювала популярність завдяки впізнаваному мінімалістичному стилю прикрас Denis Music. Експерименти з текстурами і фактурами стали фірмовим почерком дизайнера. При створенні лімітованих виробничим процесом виробів дизайнер використовує різноманітні техніки, які дають можливість створювати органічні форми з фактурною поверхнею, що їх Денис Музика воліє називати «мобільними арт-об'єктами». http://www.denismusic.com.ua/

 

Agana

Agana була заснована в 2015 році ювелірним дизайнером Оленою Мірецькою та арт-директором Шейною Мірецькою. Срібні та золоті коштовності Agana з необробленим коштовним камінням – авангардні складні форми та фактурні поверхні, а також власне найменування на ідиш. Це – данина метафізиці, яка на ідейному рівні відображає філософію бренду, а також місце проживання: виробництво зосереджене в Україні та Ізраїлі. Творці вважають бренд сімейним, оскільки прагнуть «до відновлення традицій ювелірної справи, якою вона була ще кілька століть тому, коли кожен виріб був єдиним у своєму роді витвором ручної роботи майстрів».

http://aganajewelry.com/

 

Innan

Заснований у 2013 році українкою Інною Нечипоренко, бренд Innan базується в Берліні – там облаштовано студію, де дизайнерка (колишня модель) власноруч створює прикраси. Чуттєві й лаконічні, натхнені артизанальною модою, вироби Innan відображають відмінності людських характерів. «Швидше носибельні арт-речі, аніж аксесуари» вважає за краще робити дизайнерка. І полюбляє у прикрасах недосконалість. Для цього відполіровані готові вироби допрацьовує, поки результат не стає «дивовижним до такої міри, щоб сподобатися».

http://innan-jewellery.com/

 

Velar

Ілюстратор і графік Поліна Медведєва створила свій бренд Velar у 2010 році. Естетика загострених ніжних прикрас – данина захопленню китайським живописом, еротичними формами природи і пошуком краси в кожній буденній миті. Знаковими для дизайнерки стали колекції ювелірних речей, натхнених засипаним снігом ялівцем або квітучою магнолією, бутонами камелії та геліотропа, чаїнками та інжиром. Поліна – дизайнер мультидисциплінарний: рік тому вона представила аромат Jupiter та лінію спідньої білизни Jardin des Singes. А зараз розвиває новий напрямок – одяг, прикрашений коштовним камінням та золотим шиттям.

http://www.velar.com.ua/

 

ALL ABOUT FOOTWEAR

Ukrainian Fashion Week уже вдруге представляє проект All About Footwear за підтримки INTERTOP. Проект об'єднає два формати – шоу-рум дизайнерів взуття та круглий стіл, який відбудеться у Мистецькому Арсеналі 21 березня о 14.00.

Мета проекту All About Footwear – привернути увагу до авторських колекцій взуття, українських брендів, нових технологій виробництва взуття та рітейлу. Вперше проект All About Footwear за підтримки INTERTOP був представлений під час 37-го Ukrainian Fashion Week у жовтні 2015 року.

Під час круглого столу секретами виробництва взуття з українською аудиторією поділяться представники шведської компанії VAGABOND та американської компанії TIMBERLAND, які на запрошення INTERTOP приїдуть в Україну спеціально для участі у проекті All About Footwear. Модератором круглого столу стане Валерія Толочина, маркетинґ-директор INTERTOP. У рамках круглого столу компанія INTERTOP спільно з Ukrainian Fashion Week оголосять конкурс для молодих дизайнерів. Переможець конкурсу отримає можливість створити капсульну колекцію для бренду BRASKA та укласти контракт на реалізацію цієї колекції у магазинах INTERTOP.

 

LAKE for BRASKA

38-й Ukrainian Fashion Week стане майданчиком, на якому INTERTOP вперше представить капсульну колекцію LAKE for BRASKA SS16 в шоу-румі All About Footwear у Мистецькому Арсеналі.

«Нова колекція взуття і сумок Lake for Braska сезону весна-літо 2016 відображає ключові ідеї подіумної колекції бренду. Лаконічні банти у формі об’ємної петлі – основний декоративний прийом, використаний у дизайні мінімалістичних клатчів, чоловічих черевиків на рифленій підошві та босоніжок із застібкою-ремінцем на литці. Моделі виконані у монохромній колірній гамі – чорному, білому та ніжно-рожевому».

Це вже четверта колекція, створена дизайнерським дуетом Олесею Кононовою та Наталією Каменською для бренду BRASKA. Навесні 2016 року взуття з колекції LAKE for BRASKA SS16 можна буде придбати в магазинах INTERTOP.

 

VIZALI

Український бренд, створений молодим і талановитим дизайнером Віктором Шузом. Сьогодні VIZALI – втілення вишуканого стилю: традицій взуттєвої справи та особливої уваги до деталей. Усе взуття створюється вручну з високоякісних матеріалів – натуральної шкіри, цінного хутра норки, шиншили, нерпи. У моделях також використовуються елементи Swarovski.

2014–2016 роки ознаменовані новим періодом розвитку бренду: до домашньої лінії взуття HOME Couture додана серія чоловічого та дитячого взуття TOKO Hooligans, моделі жіночого взуття та аксесуарів VIZALI Outdoor.

 

MARSALA

Засновник і дизайнер бренду – Марія Маслій. Нова колекція "Mono no Aware" – можливість побути самим собою, без виправдань та компромісів. Яскраві кольори та незвичні поєднання матеріалів дають можливість завжди виглядати жіночно, яскраво, не нехтуючи своїм комфортом. Колекція доволі різноманітна – від класичних туфель до сліпонів та снікерсів. Усе взуття виконане у незвичних колірних комбінаціях із різних матеріалів: шкіра, велюр, нубук; з принтами та без, прикрашене блискучою тканиною чи перлинами. Кожна пара взуття виготовлена на українській фабриці, за багатолітніми традиціями взуттєвого виробництва.

 

CIRCUL

CIRCUL mark: все, що нас оточує, прийшло з минулого та стрімко лине у майбутнє. Усе навколо нас плине по колу, але майже кожен хоче лишити  слід.

Бренд засновано в Харкові, за останні півстоліття він став колискою виробництва взуття, музики і манер. І хоч майстрів та фабрик було чимало, взуття, яке вони виготовляли, не відповідало сучасності. Перейнявшись культурним спадком Англії, CIRCUL використовує найкращі класичні канони чоловічого взуття, додаючи трішечки барв, фанку і драйву. Натхнений епохою 40-х, дизайнер бренду Олександр Мельниченко втілює її у своїх творіннях, аби кожен відкрив у собі легендарного джентльмена. Кожна пара взуття створена вручну за традиційною технологією. У той час як покликання взуття – бути фундаментом образу, покликання аксесуарів – елегантно довершувати образ.

 

Snezhana Nekh

Сніжана Нех, дизайнер взуття, яка досліджує межі між моделюванням та архітектурою, скульптурою та урбанізацією сучасного життя. Дизайнерські моделі містять елементи повсякденної вуличної моди, її концептуалізм. У своїй роботі вона розбавляє простоту зовнішньої форми складною фактурою та іронійним декором. Взуття Сніжани Нех – це завжди історія, яка занурює нас у казку, невід’ємною частиною якої ми є. Цей сезон – не виняток. Та ж сама іронія декору, простота архітектури... Взуття як головний аксесуар вашого образу.

 

Початок круглого столу All about footwear:

21 березня,14.00, Київ, вул. Лаврська, 10/12, Мистецький Арсенал

 

HEADWEAR DESIGNER SHOW-ROOM

Розширюючи кордони моди в Україні, Ukrainian Fashion Week вперше звертає увагу фахівців і преси на новий напрямок, в якому дизайнери

здобули неабияких успіхів – створення дизайнерських колекцій капелюшків. Партнерами простору виступлять туристичний оператор Експрес-вояж – генеральний представник в Українi круїзного холдингу Royal Caribean Cruises LTD та телевізійний проект "Світське життя".

Ведуча "Світського життя" Катерина Осадча свого часу зламала всі стереотипи капелюшної моди: раки, ворони, лелеки – хто тільки не мандрував світськими заходами на її голові! Перед екстравагантними головними уборами української телеведучої "знімають капелюхи" навіть визнані світові модники – від представників європейського джет-сету до найепатажніших зірок! "Світське життя" підтримує ініціативу Ukrainian Fashion Week і представляє власну експозицію знакових головних уборів, завдяки яким ведучу Катерину Осадчу впізнають селебритіз по всьому світу. Компліменти від іменитих дизайнерів, провокації чи навіть скандали – із кожним капелюшком пов'язана окрема унікальна історія. А за всіма експонатами колекції стоїть ціла історія світського життя.

 

COVER №1

Прикрити емоції, сховатися від поглядів, затулитися від дощу...

Відомий український бренд капелюхів, який вийшов з-під пера креативної людини Тетяни Немченко. 10 років на позиції стиліста топового телевізійного каналу та рішення піти і присвятити себе виробництву капелюхів. 6 місяців експериментів, перевірки якості, підбору матеріалів – і бренд виготовляє капелюхи ручної роботи в Києві з найкращого фетру та вовни з усього світу. Кожний капелюх – витвір мистецтва завдяки своїй сміливості, колірній гармонії та досконалій якості.

 

Helena RomanovaТМ

На створення колекції головних уборів "Oriens" дизайнерку

надихнули модні тенденції передвоєнних років початку ХХ

століття: схід, театр і стиль модерн. Частина головних уборів стилізована під східні кольчужні шапки XV-XVII століть. Кольори, деякі форми та фактури  підказані ілюстраціями Карла Отто Чешки до "Пісні про Нібелунгів" 1909 року, що виконані у стилі "віденського модерну".

Друга частина колекції натхнена творчістю художників Ерте (Романа Тиртова) та Леона Бакста. Авторка вирішила поекспериментувати  і викориcтала чимало кольчужного плетення, а також пір’я фазана, орла та інших птахів, агат, гематит, корал; скло, кераміку, метал. Вперше були використані гальванопластичні декоративні елементи.

 

Ruslan Baginskiy

Ruslan Baginskiy – український бренд  головних уборів та аксесуарів, створений львів’янином Русланом Багінським у 2013 році.

Філософія бренду полягає у постійному прагненні досконалості та свободи. Ruslan Baginskiy розглядає капелюх як елемент стилю, що довершує образ, підкреслює індивідуальність та робить його власника більш розкутим, впевненішим у собі. «Крім того, капелюхи – це мистецтво, яке має викликати щирі емоції та приносити насолоду», – вважає дизайнер.

Його роботи представлені в шоу-румах Києва, Львова, Одеси та європейських онлайн-магазинах Not Just a Label, Concept Store. Капелюшки Ruslan Baginskiy носять артисти і представники шоу-бізнесу, приміром, телеведучі Соломія Вітвіцька та Катерина Осадча, співачки Джамала, Тіна Кароль і навіть Кончіта Вурст (переможниця Євробачення-2014).

 

 

Марта Холод 

 

Головним джерелом натхнення Марта Холод часто називає природу. Цього разу колекція осінь-зима 2016-2017 оспівує красу підводного світу: капелюхи з широкими крисами, що нагадують за формою обтічну спину кита, пілотки з пластикою дельфінів і, звісно ж, фірмові головні убори у вигляді мешканців океанських глибин. Усі капелюхи виготовлені з натурального матеріалу – фетру. Кольори колекції – яскраво-червоний, бірюзовий, колір фуксії, чайної троянди та гірчично-жовтий – додають сили, переконливості та оптимізму. Вони – ніби наша надія: якщо людство не замислиться про екологію, то незабаром багатьма видами риб ми зможемо милуватися лише на світлинах та інших творах мистецтва.






Remarketing - BBDO Ukraine



Подписывайтесь на наш instagram



Фотограф новорожденных

PRENATAL все про РОДЫ! ГВ и деток!



fashion today